De Mooiste Droom Dit zijn wij
beginpagina DAG 4
14-08-2004

Vandaag  zijn we naar het hotel van de groep verhuisd, we waren om 8 uur wakker door middel van de wake up call, eigenlijk was ik al langer wakker, we hebben de laatste dingen ingepakt en de oomesjes zijn weer in punten gestegen, die waren me dan toch snel klaar vandaag.
Nadat de rekening hadden betaald van het hotel en de bus werd ingeladen zijn we vertrokken richting Beiijng airport, het was me dan toch weer goed geregeld, wij moesten dus per se om 11.40 daar zijn en de gids was in geen velden of wegen te bekennen, de vlucht bleek ook nog eens ruim een uur vertraagd en dan ook nog een dat ze door de douane moesten, waren we om ruim 14 uur bij elkaar, dus werkelijk bijna 3 uur staan wachten, want we waren ruim voor elven al op het vliegveld, Maargoed we hadden de groep gevonden en de gids was er nog niet, jeetje ik kookte echt.
We waren naar het Jiang Guo hotel onderweg ons hotel van waar we met Jindi ook waren.

Ik herkende de omgeving meteen er was wel veel veranderd maar toch, heerlijk om hier terug te zijn, het was alsof we thuis kwamen.
Even een korte bespreking en geld afgeven(gelukkig) kregen we te horen dat Ji maandag ochtend al bij ons wordt gebracht, ik was dolgelukkig want het zou dus aan het eind van de middag zijn, heerlijk gevoel.
Het wordt nu zo spannend, Voor Chris en Antoinette bleek er nog een verrassing te zijn, ze kregen 2 hele nieuwe foto's van hun eigen Shan, gaaf hoor, ik zag An staan en ze trilde over haar lichaam ik schrok me rot want ik wist dat hun nog langer moesten blijven bij de gids, ik sprintte erheen maar gelukkig was het goed nieuws, echt leuke foto's hoor, ik een cool Nike pak.
Daarna zijn we naar de kamer gegaan, helaas een kamer zonder balkon maar het is maar voor één nacht gelukkig. T'ís zo lekker om 's avonds even op het balkon te zitten.

Daarna zijn we naar de Friendship store gewandeld het is een soort V&D alleen dan zo'n 5 keer groter, daar hebben we de nodige drink en etenswaar gekocht voor vanavond.
Onderweg kwamen we bij een winkel nog een krekel tegen, Jindi vind ze geweldig, die zitten aan de buitenkant van de winkels in een kooitje echt zielig maar voor haar toch leuk om even te kijken, ze zei ook meteen die is vast van Mulan( de film)

Daarna lekker gaan eten bij het restaurant hier aan de overkant, waar we met Jindi ook elke avond bijna zaten, wat een eten zeg en dat nog voor geen 10 euries, jammie.
Even jullie jaloers maken hoor!!!!!!

Jindi ligt na het een flinke stoeipartei en een warm bad nu lekker op bed en slaapt al,

heerlijk even dit verslag schrijven en dan ga ik douchen, het was weer erg warm vandaag de zon weer hoog aan de hemel en vanavond om 20 uur was het nog 30 graden.
Jindi heeft nog even haar nagels laten doen bij een kraampje echt heel schattig iets voor Mariëlle volgens mij, een potjes nagellak dat wil je niet weten, en Jindi heeft een mooie bloem op haar nagels nu, echt schattig.

Ik heb nog even mijn ouders gebeld en ben blij dat het met de doggies goed gaat bij Ingrid, ik maak het goed met jullie als we terug zijn hoor.
Morgen moeten we weer vliegen bah heb er helemaal geen zin in eigenlijk, ik vind het maar niks, ik zo'n klein toestel en het weer ziet er voor morgen ook niet fijn uit, zodra we zijn aangekomen bel ik meteen hoor.
Maar we zitten dan wel heel dichtbij Ji en dat is wel tof hoor.
Verder lachen drinken en eten we veel, en Antoinette en ik zijn de hele dag kindjes aan het kijken en proberen te schatten hoe oud ze zijn, dat gaat van "An links 2 en half jaar, dan rechts een jaar of 4" heerlijk zo keutelen met elkaar en we zijn zo benieuwd hoe groot of klein ze nou echt zijn, nou ja nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover, dan weten we het echt, kan bijna niet meer wachten!
Misschien is dit wel een laatste verslag voor een paar dagen, ik hoop het niet maar ik heb geen idee of ik kan internetten in het hotel waar we heen gaan, dus misschien tot morgen maar misschien ook pas tot zaterdag