De Mooiste Droom Dit zijn wij

beginpagina

DAG 5
15-08-2004

Vanochtend om 7 uur was ik wakker de rest van de famillie heb ik maar net voor 8uur wakker gemaakt.
Het was ontbijten en de koffers buiten de gang zetten want om 9.30 moesten we met het busje mee naar het vliegveld.

Daar was dan ook meteen het afscheid van Chris Antoinette en Mei-Lin, jindi heeft echt heel erg gehuild toen ze weg waren en meteen kwamen bij mij ook de waterlanders.

We moesten een poosje wachten want ons vliegtuig ging rond 13.40 de vlucht was weer niet fijn maar we zaten wel naast elkaar, dus dat scheelde.

Zitten we net klaar op de startbaan zegt Jindi tegen mij, mama wat gebeurd er als en zo een vleugel afbreekt, nou bij mij liepen de druppels zweet van mijn lijf.
Om 14.40 zijn we geland met een plof op de grond en de piloot ging me dan toch flink in de ankers.
Van de vlucht heb ik geen foto's kunnen maken want de tas met fototoestel zat helemaal achterin het laadvak, balen dus want Jindi vermaakte zich zo leuk.
Na een rit van 40 minuten kwamen we aan in het hotel, een prachtig hotel weer maaaaaaar, de kamer was super klein er stonden 2 stoelen tegen elkaar aan en dat was dus een babybed.
Iedereen de kamers uit want dit kon toch echt niet, nou na veel vijfen en zessen en werkelijk 3 uur later zitten we nu in een riante kamer jaja de Presedetial suite, echt keigaaf met sauna en groot wirlpool bad, echt helemaal super, we moeten natuurlijk wel bijbetalen, maar ach wat maakt het uit.

We slapen in een groot bed met daarnaast het bedje van Ji.
****Morgen om 10 uur plaatselijke tijd krijgen we onze knul dat is bij jullie 4 uur 's nachts, gaaf he ik kan het bijna niet geloven*****,
Chris en Antoinette zijn inmiddels al papa en mama van Shan Tao want zo werd hij genoemd en het is ook een super naam natuurlijk.
Maar het gaat goed met hem en hij zat samen met Mei_lin naar Mulan te kijken toen An mij belde, echt te gek.
Jindi heeft het bedje opgemaakt voor Ji ze was zo ontzettend druk echt gaaf, hey ja de knuffel die Rik ook heeft die moet bij zijn hoofd staan, ze heeft het prachtig gedaan en vandaag voor het eerst ook nog goed gegeten, ze kan bijna niet geloven dat we Ji morgen krijgen.

De kleding is gestreken en ligt klaar , we staan om 7uur op, en om 9.30 gaan we met de bus naar Ji toe, trouwens Nancy zat in de bus vanmiddag bij ons, je weet wel die internet vriendin uit Canada, zij gaat morgen ook met ons mee om haar kindje te halen, het was zo leuk toen ik hoorde dat er iemand uit canada in de bus zat dus ik zei, Ben je Nancy, meteen erover heen, No Your not Trudy, zo gaaf joh.
Nou ik ga nog even wat drinken  en proberen te slapen, denk niet dat het lukt, maargoed we zien wel.

Slaap lekker en als jullie wakker worden zijn wij al papa en mama